Jouw efficiënte HR portaal voor veilig loonbeheer

Loondesk begrijpt de complexiteit van loonadministratie. Ondernemers erkennen hierin de behoefte aan efficiëntie in tijd en kosten. Daarom bieden wij een geavanceerd HR portaal waarmee werkgevers volledige controle hebben over alle documenten rondom hun medewerkers. Geautomatiseerd en vakkundig gebouwd voor ondernemers. Onze online salarisportal zorgt ervoor dat alle informatie over de loonadministratie altijd up-to-date en veilig opgeslagen is in de cloud.

Ons loonportaal biedt niet alleen efficiëntie, maar ook flexibiliteit. Aanpassingen, mutaties of wijzigingen zijn snel en eenvoudig gemaakt, waardoor je tijd en moeite bespaart. Informatie waar jij als ondernemer écht iets mee kan. Of je nu een kleine onderneming bent die groeit of een gevestigd bedrijf met complexe loonbehoeften, onze geautomatiseerde werkwijze stelt ons in staat om met je onderneming mee te groeien en je te voorzien van de juiste oplossingen.

Wat biedt het loonportaal van Loondesk?

  • Het inrichten van jouw eigen HR portaal doen we samen. Op basis van bestaande data van de loonstroken en contractverwerking. Wij vertalen de informatie die jij wenst in één overzicht. In een taal die jij als ondernemer spreekt.
  • Door informatie vanuit diverse systemen samen te brengen creëert het HR portaal overzicht en rust. Zoals het integreren en koppelen van planningssystemen en verzuimdocumenten.
  • Door herhalend en repeterend werk te automatiseren in een simpel goed werkend systeem. Wij geven je overzicht én inzicht. Allemaal in één HR portaal.
  • Aanpassingen, mutaties of wijzigingen zijn snel en eenvoudig gemaakt, waardoor een ondernemer tijd en moeite bespaart.

Bij Loondesk geloven we in samenwerken en vakbekwaamheid. Ons team van experts staat klaar om je te ondersteunen bij het beheren van het loonportaal. Met jarenlange ervaring en diepgaande kennis van de wet- en regelgeving zorgen wij ervoor dat je altijd kunt vertrouwen op nauwkeurige en betrouwbare loonverwerking. Informatie die geautomatiseerd wordt verwerkt in het online salarisportal van Loondesk.

Daarbij streven we naar een rustgevende en zorgvuldige aanpak. We nemen de verantwoordelijkheid voor het correct inrichten en updaten van het HR portaal serieus en zorgen ervoor dat alle gegevens veilig en vertrouwelijk worden behandeld.

Meer weten over de voordelen van ons HR portaal en ervaren hoe Loondesk jouw loonadministratie naar een hoger niveau tilt? Neem contact met ons op.

Reviews

Dit zeggen onze klanten

Als specialisten in salarisadministratie en contractverwerking zijn wij werkzaam voor grote en kleine ondernemers door heel Nederland. Van MKB tot grote horeca en retailformules ervaren nu de voordelen van de salarisadministratie bij ons. Maar niet alleen ondernemers kiezen voor het uitbesteden van hun salarisadministratie aan Loondesk. Steeds meer administratiekantoren kiezen voor onze online salarisadministratie. Vanwege een simpel goed werkend systeem met vakkundige mensen.

“Met alle verschillende systemen zagen we door de bomen het bos niet meer. Overal moesten we steeds gegevens invoeren en aanpassen. Een heel tijdrovend en energievretend klusje. Bij Loondesk konden we alles in één systeem samenbrengen. Een stuk efficiënter en overzichtelijker! Daarnaast zijn zij echt onze rechterhand bij (vooral) het financiële stukje van de personeelsadministratie. Ook bij vragen over contracten en dergelijke weten zij ons altijd te helpen. Een fijne partner om mee samen te werken.”

Gijs Verstappen Eigenaar, Tobrass

“Ons contactpersoon is super aardig en behulpzaam. Het portaal van Loondesk is overzichtelijk en alles rondom de medewerkers en administratie is makkelijk te vinden. Daarnaast is er tegenwoordig een extra beveiliging om erin te komen, heel fijn!”

Filiz Onal-Guzel Human Resources, Afbouw Renovatie Groep Best

Actueel

15 februari 2024
Videopodcast deel 6: personeelshandboek

  Een personeelshandboek is essentieel voor een goed functionerende organisatie. Het is meer dan een set regels, het fungeert als leidraad voor heldere communicatie en […]

Veelgestelde vragen

De gemiddelde kosten voor de loonadministratie variëren van 5 tot 12,50 euro per loonstrook. Die verschillen in prijzen voor salarisadministratie komen door de aanvullende dienstverlening die wordt geleverd. Loondesk biedt net als andere kantoren een vaste prijs per loonstrook. Loondesk hanteert een scherp tarief per loonstrook op basis van staffel. Hoe meer werknemers je in dienst hebt, hoe meer loonstroken, des te lager de kosten voor loonadministratie per werknemer.


Lees meer

In Nederland bestaan specifieke regels over de bewaarplicht van de loonadministratie. Het is dan wel van belang dat je weet hoe lang je die loonadministratie moet bewaren. Iedere ondernemer in Nederland heeft een bewaarplicht van 7 jaar voor de loonadministratie. Ook wel de fiscale bewaarplicht loonadministratie genoemd.


Lees meer

Als je ervoor kiest om jouw loonadministratie uit te besteden, dan kun je dit ook doen bij een zzp’er. Ten opzichte van de zzp salarisadministrateur is een organisatie met meerdere teamleden wellicht aantrekkelijker. Omdat je hierbij alle kennis verzameld hebt. Daarnaast bij het uitvallen van de zzp’er, moet je direct op zoek naar een nieuwe. Bij een organisatie met een team is dit risico voor jou als klant een stuk kleiner. Omdat er hierbij meerdere teamleden zijn waar je op terug kunt vallen. Het grootste verschil tussen een ZZP salarisadministrateur en een bedrijf als Loondesk is wellicht de prijs.


Lees meer
Wij scoren gemiddeld een 8,6 op basis van 7 reviews
Wij scoren gemiddeld een 8,6 op basis van 7 reviews