Loondesk - Jouw partner voor geautomatiseerde Loonstroken

Loonstroken maken. Loondesk heeft al meer dan 60 jaar ervaring in dit belangrijke onderdeel van ondernemerschap. De experts van Loondesk maken meer dan 20.000 loonstroken per maand voor voor ondernemers in het MKB, maar ook grote horeca en supermarktketens. Met sterke, vakbekwame teams die voor ondernemers klaar staan. Zorgeloos goed geregeld voor een scherpe prijs. Naast het uit handen geven van de complexe en tijdrovende taken, geeft Loondesk ondernemers de mogelijkheid om op een efficiënte manier naar de loonstroken te kijken.

Loondesk gaat verder dan alleen loonstroken en contracten. Loonstroken zijn onze basis, deze kennis en informatie brengen onze meerwaarde. We gebruiken de bestaande data hieruit om de andere expertises rondom personeel efficiënt in te zetten. We doen we het makkelijke én het moeilijke en het gewone én het ongewone. Al jarenlang voor ondernemers door het hele land.

Daarom hebben we een geautomatiseerd portaal ontwikkeld om het proces van de loonstroken eenvoudig, overzichtelijk en efficiënt te maken. Via ons digitale portaal komen de loonstroken en alle documenten rondom personeel samen, waardoor je volledige controle behoudt als ondernemer. Door dit proces juist en geautomatiseerd te laten opzetten door de experts van Loondesk, kun jij als ondernemer effectief gebruik maken van de belangrijke informatie uit de loonstroken.

Als je het maken van loonstroken volledig uit handen wilt geven, dan ben je bij het team van Loondesk aan het juiste adres. Onze ervaren experts zorgen samen voor een vlotte en accurate verwerking van de salarisstroken. Wij nemen de verantwoordelijkheid voor het laten maken van de loonstroken meer dan serieus.

Wat zijn reden voor ondernemers om het maken van loonstroken uit te besteden aan Loondesk?

  • Zorgvuldigheid staat voorop. Onze experts hebben hun vak hiervan gemaakt. Ze werken, controleren en volgen samen proactief de continue wijzigende wet- en regelgeving. Vakbekwaam en nauwkeurig.
  • Loonstroken zijn zeker geen copy paste verhaal. Iedere onderneming heeft zijn eigen voorwaarden. Van CAO’s tot pensioenen. Afhankelijk van de branche.
  • Wij werken samen met de ondernemer om het maximale rendement te halen uit het maken van de loonstroken. Door belangrijke informatie uit de loonstroken te vertalen naar inzichten voor de ondernemer.
  • Het digitale portaal van Loondesk biedt een overzichtelijke omgeving waarin je alle informatie met betrekking tot loonstroken zelfstandig kunt beheren. Zo is een loonstrook online eenvoudig terug te vinden.
  • Door gebruik te maken van geautomatiseerde processen, elimineren we handmatige taken en minimaliseren we de kans op fouten. Dit bespaart kostbare tijd voor de ondernemer en zorgt ervoor dat de loonstroken nauwkeurig en betrouwbaar zijn. Afgestemd op de complexe wet- en regelgeving die van toepassing is op de bedrijfstak van de onderneming.
  • Bij vragen of onduidelijkheden over de digitale loonstrook of andere zaken is er een vakkundig team die antwoord en oplossingen kan geven.
  • Een vakkundig sparringspartner over alles rondom personeel wat verder gaat dan
  • Als ondernemer hou je meer tijd over om je te richten op andere belangrijke aspecten van je bedrijfsvoering. Tijd die zich uiteindelijk vertaalt in rendement.

Ons geautomatiseerde systeem stelt je in staat om in een paar eenvoudige stappen loonstroken te downloaden. Of je nu medewerkers in dienst hebt of als administratiekantoor werkt voor meerdere bedrijven, Loondesk maakt de loonberekening, waarna de loonstroken snel en gemakkelijk geautomatiseerd worden verwerkt. Voorzien van de juiste informatie en op tijd opgeleverd. Wanneer er vragen zijn over de loonstroken, dan zijn de experts van Loondesk dichtbij. Persoonlijk en deskundig.

Salarisstrook maken? In ons geautomatiseerde portaal

De ondernemer en zijn medewerkers hebben met de digitale loonstrook van Loondesk altijd toegang tot hun salarisgegevens, waar ze ook zijn. Volledig geautomatiseerd maar ook goed beveiligd. Dit bevordert de transparantie en biedt gemak voor zowel werkgevers als medewerkers.

Als ondernemer maak je gebruik van ons gebruiksvriendelijke portaal, wat in te richten is naar persoonlijke wensen en behoeften. Zodat de informatie die te vinden is op de online loonstrook de ondernemer voorziet van belangrijke inzichten. Denk bijvoorbeeld aan verzuim en productiviteit.

Meer dan 60 jaar ervaring – Loondesk

Iedere onderneming met medewerkers kent lastige keuzes, in onze 60 jaar hebben we al heel veel van die keuzes voorbij zien komen. Vragen over de salarisadministratie, verzuim, verzekeringen, contracten en zelfs arbeidsvoorwaarden. Vragen waarbij je effectief gebruik kunt maken van de informatie die terug is te vinden in de loonstroken.

Een salarisstrook maken kan voor veel ondernemers een belangrijke bijzaak zijn. Het moet ‘gewoon’ kloppen, maar het is niet het vak van de ondernemer. Voor ons zijn de loonstroken een onmisbaar onderdeel van ons vak wat écht thuishoort bij een specialist. Een specialist die loonstroken en contracten in jouw taal kan uitleggen. Met dezelfde passie als die jij hebt voor jouw onderneming.

Meer informatie hierover? Neem dan contact met ons op. Wij denken graag met je mee.

Reviews

Dit zeggen onze klanten

Als specialisten in salarisadministratie en contractverwerking zijn wij werkzaam voor grote en kleine ondernemers door heel Nederland. Van MKB tot grote horeca en retailformules ervaren nu de voordelen van de salarisadministratie bij ons. Maar niet alleen ondernemers kiezen voor het uitbesteden van hun salarisadministratie aan Loondesk. Steeds meer administratiekantoren kiezen voor onze online salarisadministratie. Vanwege een simpel goed werkend systeem met vakkundige mensen.

“Volledig onwetend zijn we ooit begonnen met een budget-pakket voor de loonadministratie. Toen ontdekten we dat er overal haken en ogen aan zaten. Bij Loondesk kregen we transparantie en vakkundige mensen die ons op weg hielpen. Bij Loondesk krijg je voor een scherp tarief een écht totaalpakket waar alles in samen komt. En bij vragen weten ze altijd met een oplossing te komen.”

Carla Suijkerbuijk Horeca ondernemer & Eigenaresse, The Shoege

“Met alle verschillende systemen zagen we door de bomen het bos niet meer. Overal moesten we steeds gegevens invoeren en aanpassen. Een heel tijdrovend en energievretend klusje. Bij Loondesk konden we alles in één systeem samenbrengen. Een stuk efficiënter en overzichtelijker! Daarnaast zijn zij echt onze rechterhand bij (vooral) het financiële stukje van de personeelsadministratie. Ook bij vragen over contracten en dergelijke weten zij ons altijd te helpen. Een fijne partner om mee samen te werken.”

Gijs Verstappen Eigenaar, Tobrass

Actueel

15 februari 2024
Videopodcast deel 6: personeelshandboek

  Een personeelshandboek is essentieel voor een goed functionerende organisatie. Het is meer dan een set regels, het fungeert als leidraad voor heldere communicatie en […]

Veelgestelde vragen

Als je de loonadministratie goed bijhoudt, kun je zelf een loonstrook maken. Het is dan vooral een kwestie van alles op een rij zetten. Maar het zit ‘m vooral in dat eerste. Alle gegevens goed bijhouden en verwerken. Dat kan best ingewikkeld en tijdrovend zijn. En fouten in de loonadministratie zijn niet alleen vervelend, ze kunnen zelfs nogal kostbaar zijn. Gelukkig regelt Loondesk het graag voor je.


Lees meer
Wij scoren gemiddeld een 8,6 op basis van 7 reviews
Wij scoren gemiddeld een 8,6 op basis van 7 reviews