Talent Sourcing

Talent Sourcing

Een échte uitkomst voor administratiekantoren!

Zoek jij nieuwe medewerkers?

Personeel.. Het is jouw grootste kapitaal als eigenaar van een administratiekantoor en je bent er zuinig op. Maar wat als je juist een nieuwe medewerker zoekt? Dan plaats je natuurlijk een vacature op de welbekende websites, besteed er misschien aandacht aan op Social Media en hoopt dat via die weg kandidaten jouw onderneming weten te vinden. Maar wat als het ook andersom kan? Loondesk gaat namelijk speciaal voor jou op zoek naar de perfecte match!

Sourcing

Loondesk heeft een professionele wervingstool waarmee wij klanten helpen met het bouwen van hun eigen ‘kweekvijver’. We gaan actief op zoek naar kandidaten voor jouw openstaande vacature en schrijven hen een persoonlijk bericht naar aanleiding van hun profiel. Geen geautomatiseerde bulkberichten, maar een bericht waar aandacht, tijd en interesse in wordt gestoken door onze fulltime Talent Sourcers. Wij werken en spreken volledig vanuit jou als werkgever, vertalen de gewenste bedrijfscultuur en zorgen ervoor dat vanaf het eerste contact wij een visitekaartje zijn voor jouw onderneming.

Speciaal voor administratiekantoren

Juist in de markt van belastingadvies- en administratiekantoren is een enorme krapte op de arbeidsmarkt. Loondesk werkt al jaren intensief samen met deze kantoren om het gebied van personeelszaken, loonadministratie en contractverwerking voor hun klanten. Daarbij komen wij veelvuldig in contact met deze financiële toppers en weten daarom goed wat er belangrijk is bij de zoektocht naar nieuwe medewerkers.

Persoonlijke begeleiding

Onze Talent Sourcer begeleidt persoonlijk het hele sollicitatieproces met jou als werkgever. Stemt samen met jou de pipeline af en bekijkt en bespreekt kandidaten. Zodat jij goed voorbereid het gesprek in kan, met misschien wel jouw toekomstige medewerker! En heel belangrijk.. We geven je ook tips mee hoe je jouw sollicitatieproces kunt verbeteren.

 

Nieuwsgierig naar deze dienstverlening?

Wij vertellen er je graag meer over tijdens een vrijblijvend gesprek! Neem contact met ons op via het contactformulier of bel onze collega’s via 085 747 04 83

Reviews

Dit zeggen onze klanten

Als specialisten in salarisadministratie en contractverwerking zijn wij werkzaam voor grote en kleine ondernemers door heel Nederland. Van MKB tot grote horeca en retailformules ervaren nu de voordelen van de salarisadministratie bij ons. Maar niet alleen ondernemers kiezen voor het uitbesteden van hun salarisadministratie aan Loondesk. Steeds meer administratiekantoren kiezen voor onze online salarisadministratie. Vanwege een simpel goed werkend systeem met vakkundige mensen.

“Het open karakter van de adviseurs, hartelijkheid, meedenken, korte lijnen en advies. Daarnaast helpen zij ons bij het financiële stukje van de personeelsadministratie. Ook bij vragen over contracten en dergelijke weten zij ons altijd heel goed te adviseren. Een fijne partner om mee samen te werken.”

Kristina Beljan Projectmanager, Domada B.V.

“Wij ervaren onze samenwerking met Loondesk als volgt: prettig, behulpzaam, kundig, vlot en betrouwbaar. Kortom wij zijn er erg tevreden over!”

Bert Slingerland Supermarktondernemer, Jumbo Slingerland

Actueel

15 februari 2024
Videopodcast deel 6: personeelshandboek

  Een personeelshandboek is essentieel voor een goed functionerende organisatie. Het is meer dan een set regels, het fungeert als leidraad voor heldere communicatie en […]

Veelgestelde vragen

De gemiddelde kosten voor de loonadministratie variëren van 5 tot 12,50 euro per loonstrook. Die verschillen in prijzen voor salarisadministratie komen door de aanvullende dienstverlening die wordt geleverd. Loondesk biedt net als andere kantoren een vaste prijs per loonstrook. Loondesk hanteert een scherp tarief per loonstrook op basis van staffel. Hoe meer werknemers je in dienst hebt, hoe meer loonstroken, des te lager de kosten voor loonadministratie per werknemer.


Lees meer

In Nederland bestaan specifieke regels over de bewaarplicht van de loonadministratie. Het is dan wel van belang dat je weet hoe lang je die loonadministratie moet bewaren. Iedere ondernemer in Nederland heeft een bewaarplicht van 7 jaar voor de loonadministratie. Ook wel de fiscale bewaarplicht loonadministratie genoemd.


Lees meer

Als je ervoor kiest om jouw loonadministratie uit te besteden, dan kun je dit ook doen bij een zzp’er. Ten opzichte van de zzp salarisadministrateur is een organisatie met meerdere teamleden wellicht aantrekkelijker. Omdat je hierbij alle kennis verzameld hebt. Daarnaast bij het uitvallen van de zzp’er, moet je direct op zoek naar een nieuwe. Bij een organisatie met een team is dit risico voor jou als klant een stuk kleiner. Omdat er hierbij meerdere teamleden zijn waar je op terug kunt vallen. Het grootste verschil tussen een ZZP salarisadministrateur en een bedrijf als Loondesk is wellicht de prijs.


Lees meer
Wij scoren gemiddeld een 8,6 op basis van 7 reviews
Wij scoren gemiddeld een 8,6 op basis van 7 reviews