De altijd drukke horecaondernemer
In de horeca is er heel veel verloop van personeel. Ze komen en ze gaan. Deze horecaondernemer werd moe van om iedere werknemer op zoveel verschillende plaatsen aan te melden. In het planningssysteem, de kassa, loonadministratie, arbodienst en bij de verzekeringen moest hij de werknemers aanmelden. Aan het einde van de periode moest hij de gewerkte uren vanuit zijn planningssysteem overbrengen naar zijn loonadministratie. Als hij echt pech had, kreeg hij te maken met een zieke werknemer. Dan moest hij zijn werknemer melden bij de arbodienst, en dit handmatig verwerken in het planningssysteem en loonadministratie. Uiteindelijk kostte hem dit heel veel tijd en energie die hij liever stak in zijn passie voor de horeca.
Loondesk nam alles voor hem uit handen. Door koppelingen te maken met arbodienst, planning- en kassasysteem kwamen de medewerker mutaties overal automatisch terecht. Volledig geautomatiseerde processen, maar wel in simpele taal aan hem en zijn medewerkers uitgelegd.
Wanneer er nu een nieuwe medewerker in dienst komt meldt de werkgever de medewerker aan in ons digitale portaal, waarnaar er een automatische koppeling draait die zorgt dat de gegevens op de juiste plaats terecht komen. Hier volgt ook direct een juridisch geldig arbeidscontract uit conform de actuele wet- en regelgeving.